Continuïteit en kwaliteit

Wie, wat, waar en wanneer

In het contentplan maken we concreet welke marketingactiviteiten we komend jaar gaan uitvoeren. Dit moet haalbaar zijn, passen binnen de werkdruk en kwalitatief aansluiten bij de waarden van het bedrijf.

We spelen in op relevante feestdagen, seizoenen of andere momenten in het jaar die voor jouw bedrijf belangrijk zijn.

Wat gaan we doen om bestaande klanten te informeren en hoe gaan we nieuwe doelgroepen bereiken. We beschrijven duidelijke doelstellingen, formats/campagnes en maken een planning inclusief evaluatie- en bijstuurmomenten.

In de planning staan niet alleen de publicatiedata maar ook wie voor welke taak verantwoordelijk is met bij bijbehorende deadlines. Of je nu vaak of af en toe een nieuwsbrief wilt versturen, het gaat erom dat voor iedereen duidelijk is wanneer je dit doet.

We spreken af hoe vaak we toetsen aan onze doelstellingen en wanneer we bijsturen.

Wil je een keer sparren over de mogelijkheden, neem dan contact met me op.