Mediastrategie voor lokale ondernemers

Tijd- en authenticiteit bewaken

Wie ben je, wat wil je uitstralen en welk verhaal wil je te vertellen?

We brengen in kaart hoe je nu met de verschillende doelgroepen communiceert en met welk resultaat.
Wie kost dit hoeveel tijd?

Tijd- & authenticiteit bewaken. Voor elk bedrijf geldt, communiceer consequent en op een manier die bij je past. We kijken naar cijfers, mogelijkheden, kansen, werkprocessen, platformgebruik en welke onzinnige activiteiten we kunnen schrappen. Wie kan wat intern doen en is het slim om bepaalde activiteiten uit te besteden. Uit deze analyse blijkt wat werkt en waar verbetering nodig is.

De strategie geeft duidelijkheid over welke marketingactiviteiten we gaan uitvoeren. Wat gebeurt intern en welke externe expertise is nodig. Welke software gaan we gebruiken en kan AI ons helpen efficiënter te werken. Natuurlijk maken we inzichtelijk via welke platformen we bepaalde doelgroepen gaan bereiken.

Bij grote bedrijven en productlanceringen kan hier maanden over vergaderd worden. Wij hebben een actieplan ontwikkeld waarin we dat in maximaal twee weken uitwerken.

Hieruit volgt een haalbaar uitvoeringsplan waarin continuïteit en kwaliteit belangrijke aandachtspunten zijn.